  • Data: 2006-01-21 16:36:06
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: fate <a...@s...neet> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > alez u nas tez nic z mediow nie zostaje dopuszczone.

    Tak mowisz?

    > Ale nie oznacza to ze
    > gdzies tam w pamieci lawnikow nie utkwily pewne "fakty".

    takich lawnikow usuwa sie z puli.

> [...]
    > chcieli lawnikow, przykladowo, sprawa o zabicie/pobicie juz nie pamietam
    > sasiada, czlowiek ewdentnie winny, ale lawnicy - 2 - przeglosowalo sedziego
    > gdyz uznali to za prawidlowy sposob zalatwiania sprawy sasiedzkiej.
    > Az sie boje co zrobia sedziowie w sprawie linczu we wsi wlodawa(wlodowa czy
    > jakos tak)-na pewno o tym slyszales. Sadzic bedzie 2 sedziow i 3 lawnikow i
    > teraz wystarczy ze Ci lawnicy nafaszzerowani mediami przeglosuja sedziow by
    > wypuszczono mordercow. Bo inaczej nie mozna nazwac ludzi ktorzy bija Lomem

    U mnie taka sprawa jest przerzucana na inny teren juz na poczatek. A
    dalej lawnicy z puli sa przeptwywani co wiedza z mediow nt sprawy.
    Oczywiscie ci co wiedza za duzo sa usuwani.

    > (Jedna osoba bila lomem reszta kopala inni ponoc stali, ale trudno
    > dopatrywac sie braku winy jezeli wszyscy nad nim stali i nikt nie
    > zareagowal. Przy czym skutki bicia taki zelastwem sa chyba do przewidzenia
    > dla czlowieka uposledzonego umyslowo )

    > (...)

    > badz laskaw wskazac fagemtn ktory komentujesz konretnie i wykazac zwiazek
    > pmiedzy nim a Gardockim.

    gardocki jest po studiach. I co z tego? Czy to jest gwarancja
    uczciwosci? Przeciez do dzisiaj nie przyznaje sie do kurestwa ze sprawa
    Sokolowskiego.