  • Data: 2009-11-21 22:49:17
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 21 Nov 2009 00:26:33 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > "Półświatka"? Weź ty się może lecz, co?
    O, właśnie! ostatnio widziałem ubuntu u swojego rodzinnego.
    W okienku wine chodziło 'cóś' wymagane zapewne przez NFZ.
    W Komforcie 'wykładzinowym' też coś linuksowego widziałem.

    > Gorszego? Niby w którym miejscu, hmm?
    Tristan opisywał niegdyś na pcoa swoje problemy z opanowaniem niektórych
    OS, zapewne te uznaje za _gorsze_. Ot, syndrom napierw gorliwego neofity
    (udział w PLUG), potem wzgardzonego kochanka - to za dprowadzenie dyskusji
    do poziomu 'kupy'.

    --
    pozdro
    poreba