  • Data: 2009-11-22 00:19:57
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Nov 2009 00:08:37 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Ja doprowadziłem? Ja daję rzeczowe argumenty,
    A gdy ktoś się z nimi nie zgadza - pojawia się 'kupa'.
    Mogę twierdzić, że ja również użyłem rzeczowych argumentów w tej dyskusji
    podkreślając, iż rzecz nie w otwartych/lub nie/ narzędziach a w otwartych
    standardach, jakimi powinny posługiwać się (i wymagać od obywateli)
    instytucje publiczne.

    > jestem wyzywany od ciężkich idiotów.
    Z niektórymi Twoimi dyskutantami nie powinieneś nawet zaczynać - 'pokonają
    Cię doświadczeniem'

    > Nie potrafisz dyskutować bez personalnych wycieczek,
    Eeetam, ja tylko nakreśliłem szerszy bekgrand twoich wypowiedzi /IMHO.

    > Jakbym był nie znanym Ci Janem Kowalskim,
    Tu Ci muszę przyznać rację, bez wiedzy (nawet tak nikłej) o Twoich
    wcześniejszych poczynaniach, mógłbym Cię po prostu uznać za zwykłego
    ignoranta szerzącego swoją idee fix z odpornością na argumenty. A tak mogę
    sobie pozwolić na postawienie tezy, która wywołuje u Ciebie wzniesienie się
    na wyżyny j.n.:
    > byś utknął z otwartą gębą/.../ możesz poplumkać /.../ projekcja twojego życia

    zamiast zastanawiania się czy państwo może, i na jakich warunkach,
    preferować i zobowiązywać obywateli do stosowania konkretnych, komercyjnych
    rozwiązań jednego producenta/usługodawcy.
    EOT-a u mnie to na prawdę to oznacza.

    --
    pozdro
    poreba