  • Data: 2009-11-18 18:45:06
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "op23" <o...@r...pl> pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    > No i co, że nie napisze ? Jaki to ma związek z kosztami wytworzenia.

    > Płatnik już został opłacony.

    > Nie pisałem o darmowości, więc nie rozumiem twoich komentarzy. Pisałem
    > o otwartości kodu źródłowego. Fakt, że komuś zlecono napisanie
    > programu nie oznacza, że nie ma być dostępnego publicznie jego kodu
    > źródłowego. Wręcz przeciwnie, ma być dostępny. W końcu zlecono
    > napisanie go a nie kupiono prawo do jego użytkowania.

    > OS znaczy dokładnie to co znaczy OTWARTY KOD ŹRÓDŁOWY

> [...]

    Czy ty "radośnie sugerujesz" że ZUS "ma prawo" "mieć w dupie"
    koszty użytkowania tego oprogramowania przez swoich
    "przymusowych klientów"?
    (np. koszty wymuszonego zakupu oprogramowania amerykańskiej firmy Microsoft)

    ZUS to nie jest coś na co się płaci dobrowolnie => jego prawo do
    *WYMUSZANIA* dodatkowych kosztów nie wymienionych wprost w ustawach
    jest "mierne" (IMHO). Czy obowiązek zakupu oprogramowania MS został
    wymieniony w ustawach?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Jak się powiedziało "a" pora powiedzieć "b".