  • Data: 2009-11-18 20:04:38
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> pisze:

    > No że za darmo się to nie zrobi. Ergo - naród zapłaci, więc ja również.
    > A skorzysta może 0,000001% narodu.

    > No właśnie. Tym bardziej nie ma powodu do inwestowania w wersję
    > OpenSource.

    Dlaczego niepełnosprawni nie zapłacą sami za te wszystkie
    kosztowne "podjazdy i schodki" których przygniatająca większość
    społeczeństwa wcale nie potrzebuje? :-)

    Tu nie chodzi o opłacenie wersję open source tylko o:
    a) o to by ZUS nie robił za "ewidentnego naganiacza Microsoftu"
    [który firmą polską to z pewnością nie jest]
    b) by ZUS nie zachowywał się jak "pies ogrodnika" uniemożliwiający innym
    napisanie wersji na Linuksa/BSD/Maca/..... jak się komuś zechce w
    oparciu o publiczną dokumentacje protokołu komunikacji klienta z
    serwerem

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Do płaczu też potrzebne jest serce.