    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <610a8064$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <610aa94c$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <610aac53$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <610ab136$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <610ac09b$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <cbgr8uayms3z$.mbufkc8viinr$.dlg@40tude.net>
    <610ad904$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <sb0z2v7rftzj$.1hasmtipuluig.dlg@40tude.net>
    <610adc37$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ahfmhotsofdc.vl0zmx33wzo7$.dlg@40tude.net>
    <610ae471$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 5 Aug 2021 14:47:59 +0200

    On Wed, 4 Aug 2021 21:03:13 +0200, Shrek wrote:

    > To się rewir nazywa. Nie wiem - u mnie w starym miejscu zamieszkania
    > był, ale policjantów w nim nie było;) Raz byłem bo się przeprowadziłem i
    > potrzebowałem opinie w miejscu zamieszkania - dostałem opinię że mam
    > dobrą bo nie ma na mnie skarg, bo tam nie mieszkam;)

    Wiec widzisz - czasem siedza.
    A ze nie ma - sam widzisz - dzielnicowy ma chodzic po rewirze i
    pilnowac pijaczkow :-)

    zielnicowy/23755,Dzielnicowi-Komisariat-Policji-Wroc
    law-Fabryczna.html

    > Mają to w pompie. Jak ich przełożony też ma to w pompie, to jak
    > napiszesz skargę to dostaniesz standardową formułkę, że iksiński działa
    > zgodnie ze swoimi kompetencjami, czyli ma to w dupie.

    No nie wiem ... sa zadania, to chyba jest i ocena wykonania i premia.
    Tylko ... wiadomo, dzielnicowy nie bedzie co 100m, wiec wszystkiego
    nie dopilnuje.

    Ale jakis mandat za spozywanie alkoholu na pewno bedzie mile widziany.
    Tylko ... jak malo tych mandatow, to znaczy, ze dzielnicowy dobrze
    zadania wypelnia :-)

    J.