  • Data: 2021-08-05 17:33:08
    Temat: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.08.2021 o 16:39, J.F pisze:

    > Ale czy zostawiaja jakies slady tego splotu?
    > Szczegolnie jak to modne ostatnio gumowe/lateksowe.

    Czasem tak. Czasem nie. Trzeba rzucić okiem. To widać bez opylania
    przeważnie.

    > I lepiej trzymac jakis przedmiot, niz zdjecie sladu?,

    Czasem tak. Rzecz należąca do sprawcy, to nik nie czeka na nią. Nie
    wiemy, czy będziemy mieć ślad porównawczy DNA, czy daktyloskopijny.

    > ale jak maja spisac bez przyjazdu?

    Notatkę sporządza patrol, który przyjechał na miejsce. Protokołu notatką
    nei zastąpisz.

    > No dobra, moze i czasem uda sie zadzwonic na 112, zglosic sprawe i
    > spowodowac przyjazd ekipy, a nie uslyszec "prosze sie zglosic na
    > najblizszy komisariat celem zawiadomienia o
    > wykroczeniu/przestepstwie".

    > I nie maja dwoch samochodow :-)

    Też. Powodów jest masa. Nie da się wszystkiego z góry wyjaśnić.

    --
    Robert Tomasik