  • Data: 2021-08-05 19:22:03
    Temat: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Aug 2021 18:37:13 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tylko które ostatnie. Weź jakieś lusterko. Brudny paluch i dwa Twoje
    > nakładając się odciski. Potem pomyśl, który jest ostatni :-)

    Ten, ktory jest w calosci.

    > Tylko co dotykał? Jak radio, to zabrał :-)

    Dotykal na pewno cos jeszcze.
    Obsypac obficie, zobaczyc co wyglada na wyrazny odcisk, sprawdzic, czy
    nie wlasciciela lub rodziny..

    > Nie. Jest sens, bym pisał, jak się to robi? Jakbyś chciał sam to zrobić,
    > to tu masz opis:
    > https://www.osmologia.wortale.net/356-Ekspertyza-osm
    ologiczna.html

    Lepiej napisz ile bylo stwierdzonych przypadkow pomylki psa.

    A co wtedy? Policja nadal uzywa, a psa przeciez nie skazesz ...

    > No i sam sobie odpowiedziałeś na pytanie czemu nie :-)

    ale ja tego nawet nie proponowalem :-)

    > Może kilka kroków obok. Moze sądzili, że była druga osoba.

    Obu zlapali.

    > Było ich
    > zapytać. Pewnie mieli jakiś powód.

    "Bo tak sie robi" ?

    > Choćby taki, żeby podejrzany nie mataczył później.

    > Bo tego klejem się nie oblepia :-) W komorze się cjanoakryl odparowuje.
    > On osiada na elementach i wiąże się z potem i tłuszczem z paluszków. Ale
    > chodziło mi o opisanie, jak to wygląda. nie proponowałem polewania klejem.

    To ja wiem z filmow, ale ... jesli tak ladnie osiada na wszystkim,
    to jaki z tego zysk?
    Na filmie piekne odciski wychodzily i nic sie nie brudzilo :-)

    > Weź słoik i wyparz go. Na pokrzywce na jakiejś podstawce ustaw element,
    > a pod nim wylej kropelkę. Zakręć słoik, ale zrób dziurkę w denku, żeby
    > to nie wybuchło. Ustaw nad świeczką i poczekaj, jak klej odparuje.
    > Obejrzyj wynika. To taka namiastka komory.

    Mnie tam bardziej o to chodzi czy element bedzie nie do uzytku, czy
    przesadzasz ... aby odstraszyc obywatela? :-)

    > Odciąć flexem.

    No, jest to dobra rada. Jak sie obywatelowi powie, ze mu sie oske
    obetnie, to zaraz zgloszenie wycofa :-)

    > Uważać na poduszkę, by nie wybuchła. W wersji bardziej
    > przyjaznej owinąć folią

    nie zamaze odciskow?

    >i próbować odkręcić.

    Odkrecic to w miare latwo, ale potem trzeba zdjac ... a nie, chyba mam
    stare przyzwyczajenia, wyglada na to, ze obecnie latwo schodzi.

    O ten moment mi chodzi - wez tu nie zatrzyj sladow
    https://youtu.be/Dewit0rC8_M?t=261

    J.