  • Data: 2014-01-27 22:29:06
    Temat: Re: Kradzież testu w trakcie egzaminu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Jan 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > Ummm... Nie. Idziesz ulicą. Robisz zdjęcia budynkom. Budynki są utworami
    > sztuki architektonicznej. Zgoda niepotrzebna.

    Sprzeciw.
    Sprzeciw wobec ARGUMENTACJI!
    Błędna argumentacja może dać prawdziwy wynik - i to jest ten przypadek.

    Powodem dla którego "architektura" nie podlega pod ograniczenie z PA
    jest "dozwolony użytek", a do tego dla "dostępnych publicznie" jest
    wprost przepis szczegółowy, zezwalający "nie do tego samego użytku",
    przy czym jest literalnie opisano co określiłem krótko "publicznie",
    wypada sprawdzić w art.33 PA :D

    > Albo może inaczej: pokaż przepis zakazujący nagrywanie tego, co widzisz
    > swoimi oczami i co słyszysz własnymi uszami?

    Jeszcze raz, powoli i wyraźnie: ja się ZGADZAM z Twoimi wnioskami.
    Nie zgadzam się z argumentem którego użyłeś wyżej, nijak, IMO jest
    on błędny i tyle :)

    pzdr, Gotfryd