  • Data: 2014-01-27 22:52:46
    Temat: Re: Kradzież testu w trakcie egzaminu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2014 22:02, hikikomorisan pisze:

    > Wiedzilem ;P
    >
    > Zle przyciales /trzeba bylo czytac dalej hehehe/ - powinienes:

    Ależ dobrze. Clou jest w paragrafie 1. Informacja musi być uzyskana
    przez osobę do tego nieuprawnioną. Czyli, chcąc nie chcąc, twierdzisz,
    że ja nie mam prawa dostępu do treści mojej własnej rozmowy.

    > §4. Tej samej karze podlega, kto informację uzyskaną w sposób określony
    > w § 1-3 ujawnia innej osobie.

    W sposób określony w paragrafach 1-3 - czyli uzyskaną przez osobę
    nieuprawnioną. Ja jestem uprawniony do dostępu do informacji w postaci
    mojej własnej rozmowy (z kimś).

    > Wyobraz sobie ze firma nagrywa bez uzyskania zgody /klienta, bo
    > konsultant dajmy na to ze wie/ rozmowe.
    >
    > Co moga sobie potem z tym nagraniem zrobic?

    Wszystko poza publikowaniem, bo to już podpada pod bezprawne
    wykorzystanie wizerunku (głosu). Chyba że głos drugiej strony
    zniekształcisz tak, żeby nie był osobowo rozpoznawalny.

    > Moze je odsluchac konultant /dokladnie ten co prowadzil rozmowe/ oraz
    > klient. Ujawnienie tej rozmowy kierownikowi konsultanta byloby nielegalne.

    Nieprawa.

    [ciach]

    > Jesli uwazasz inaczej, uzasadnij :D

    Co nie jest zabronione - jest dozwolone. Patrz: Konstytucja.