  • Data: 2014-01-28 01:54:07
    Temat: Re: Kradzież testu w trakcie egzaminu
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.01.2014 00:25, Andrzej Lawa wrote:

    > No beton... Czytaj uważniej!
    >
    > I to co ja piszę i przepisy!
    >
    > Paragraf 4 penalizuje udostępnianie informacji uzyskanych w sposób
    > określony w paragrafach 1-3. A sposoby określone w paragrafach 1-3 -
    > WSZYSTKIE - odnoszą się do uzyskania informacji przez osobę NIEUPRAWNIONĄ.
    >
    > Czyli jeśli informacja została uzyskana przez osobę uprawnioną, to
    > paragraf 4 automatycznie nie ma zastosowania.
    >
    > Teraz jasne?

    Czy pani Hanna jest wg Ciebie upowazniona /przez Ciebie/ do
    odsluchiwania Twojej rozmowy z Adamem?

    Wyjasnij, zamiast sie pieklic - bo o to pytalem.

    > Ale ona nie uzyskuje dostępu podsłuchując czy przełamując
    > zabezpieczenia. Adam Nowak zarejestrował własną rozmowę, której treść
    > miał prawo znać (czyli miał prawo uzyskać tę informację - rzeczoną
    > treść). I przekazał tęże informację komuś innemu. Czego nic mu nie
    > zakazuje.,

    A ty sie zgadzasz by Wasza rozmowa poszla do kogokolwiek?

    Czyli jak bedziemy rozmawiac /hipoptetycznie/ a ja potem przekaze
    nagranie np. do domu publicznego albo kogokolwiek to... moge? :>

    Bez twojej zgody oczywiscie. bo ty nawet nie wiesz, ze byles nagrywany.

    > Ale ona nie uzyskuje tej informacji przełamując zabezpieczenia. Ona
    > uzyskuje tę informację od Adama.

    bez Twojej zgody. po pierwsze.

    po drugie - nie jest "wymagane" zadne lamanie zabezpieczen

    KK Art.267.

    §1. Kto __bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla niego
    nieprzeznaczonej__

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l