  • Data: 2014-01-28 00:25:21
    Temat: Re: Kradzież testu w trakcie egzaminu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2014 00:07, hikikomorisan pisze:

    > Nie.
    >
    > Wyjasnij.
    >
    > Powaznie.

    Źle z tobą...

    > Bo to powyzej to powtorzyles to samo co poprzednio, ze jestes
    > uprawniony, a ja nie o Tobie pisze.

    No beton... Czytaj uważniej!

    I to co ja piszę i przepisy!

    Paragraf 4 penalizuje udostępnianie informacji uzyskanych w sposób
    określony w paragrafach 1-3. A sposoby określone w paragrafach 1-3 -
    WSZYSTKIE - odnoszą się do uzyskania informacji przez osobę NIEUPRAWNIONĄ.

    Czyli jeśli informacja została uzyskana przez osobę uprawnioną, to
    paragraf 4 automatycznie nie ma zastosowania.

    Teraz jasne?

    [ciach]

    > Rozmowe z Toba prowadzi Adam Nowak
    >
    > ty jestes uprawniony
    >
    > Adam Nowak jest uprawniony, bo mu pozwoliles /inaczej z nim bys nie gadal/

    > Ale czy pozwoliles Halinie Nowak, szefowej departamentu marketingu na
    > dostep do swojej rozmowy z telekonsultantem Adamem Nowakiem?

    Ale ona nie uzyskuje dostępu podsłuchując czy przełamując
    zabezpieczenia. Adam Nowak zarejestrował własną rozmowę, której treść
    miał prawo znać (czyli miał prawo uzyskać tę informację - rzeczoną
    treść). I przekazał tęże informację komuś innemu. Czego nic mu nie zakazuje.

    > I co bys powiedzial, gdyby Halina Nowak zadzwonila do ciebie z
    > opierdolem, po tym jak rozmawiales z dzialem technicznym /Adam Nowak/
    > gdzie opierdalales HAline za to, ze podala nieprawdziwe parametry uslugi.

    "Stul pysk i na przyszłość podawaj prawdziwe parametry!"

    [ciach]

    > Halina Nowak bez klauzuli na telelinii o nagrywaniu jest nieuprawniona.

    Ale ona nie uzyskuje tej informacji przełamując zabezpieczenia. Ona
    uzyskuje tę informację od Adama.

    [ciach]

    > Nie, bo ty masz problem.

    Tak. Z twoją tępotą.