  • Data: 2014-01-27 22:41:54
    Temat: Re: Kradzież testu w trakcie egzaminu
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze wiedziałeś :>

    > Dobrze przyciął.

    > Uważaj, bo zostaniesz wsadzony za gwałt. Bo możesz :P

    Moge. Za to nie wsadza. JAk zrobie - wsadza. ;D

    > Przecież kara nie jest za to co MOŻE zwrobić, ale za to co ZROBI.

    Dokladnie. Ale .... - jak powyzej - bez zgody co moze zrobic z nagraniem?

    NIC.

    Bo jak zrobia - kara /warunek - ponizej/

    > Najpierw udowodnij, że zrobił.

    Udowodnienie to inna sprawa.

    Ale....

    ...dupochron jest po to, zeby mogli zrobic, i nawet jak zrobia to nie
    maja kary.

    > Przecież pisałeś, że klient dzwoni do firmy.
    > Czyli do osób upoważnionych.

    Ale bez jego zgody /klienta/ nie mozna go nagrac.

    Znaczy mozna, ale wtedy wracamy do punktu wyjsia - taki enagranie moze
    odsluchac potem tylko klient i osoba z nim rozmawiajaca. Kierownik
    kolejnej zmiany juz nie.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l