  • Data: 2014-01-28 08:19:24
    Temat: Re: Kradzież testu w trakcie egzaminu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2014 01:54, hikikomorisan pisze:

    > Czy pani Hanna jest wg Ciebie upowazniona /przez Ciebie/ do
    > odsluchiwania Twojej rozmowy z Adamem?

    A jaki przepis wymaga jakiegokolwiek upoważnienia od strony trzeciej,
    która uzyskała informację OD OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO JEJ POSIADANIA?

    > Wyjasnij, zamiast sie pieklic - bo o to pytalem.

    Trochę mi ciężko, bo wykazujesz się daleko idącą tępotą.

    Dla ilustracji: właśnie zdelegalizowałeś korzystanie z funkcji
    głośnomówiącej. Ba, najwyraźniej także chcesz karać ludzi słuchających
    rozmowy przez telefon przełączony na głośnik.

    [ciach]

    > A ty sie zgadzasz by Wasza rozmowa poszla do kogokolwiek?

    Ja się nie zgadzam, żebyś ty tu cokolwiek pisał. I ma to taką samą moc
    prawną.

    > Czyli jak bedziemy rozmawiac /hipoptetycznie/ a ja potem przekaze
    > nagranie np. do domu publicznego albo kogokolwiek to... moge? :>

    A jak będziesz z kimś rozmawiać i potem treść tej rozmowy powtórzysz
    komuś innemu?

    > Bez twojej zgody oczywiscie. bo ty nawet nie wiesz, ze byles nagrywany.

    No beton... Totalny beton...

    [ciach brednie]

    > KK Art.267.
    >
    > §1. Kto __bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla niego
    > nieprzeznaczonej__

    Czytaj dalej.

    PS: niech ktoś temu bęcwałowi to wyjaśni... Ja już nie mam siły...