  • Data: 2014-01-27 23:43:42
    Temat: Re: Kradzież testu w trakcie egzaminu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2014 23:16, hikikomorisan pisze:

    > czytaniu calosci i ogarnieciu calosci

    Zatem zrób to!

    > ty masz, twoj rozmowca ma, ale juz osoba trzecia nie.

    Skoro ja mam prawo do dostępu więc paragraf 4 nie ma zastosowania - bo
    dotyczy udostępnienia informacji uzyskanej przez osobę KTÓRA NIE BYŁA DO
    TEJ INFORMACJI UPRAWNIONA!

    Dotarło?

    > ale telekonsultant nie jest uprawniony poki mu nie pozwolisz.

    Telekonsultant (czyli mój rozmówca) nie jest wg ciebie uprawniony do
    dostępu do informacji o jego własnej rozmowie ze mną? Co ty bredzisz?

    > ....udostepnianiem komukolwiek innemu niz osobom prowadzacym nagrana
    > rozmowe.

    A podstawa? Przypominam - paragraf 4 dotyczy ujawnienia informacji
    zdobytej przez osobę, która informację uzyskała nie mając do niej prawa.

    > Argumentuj. Bo ja uwazam jak uwazam, napisalem dlaczego.

    Bo masz problem z ciągłością pomiędzy kolejnymi zdaniami?

    Nie jest.