  • Data: 2010-08-23 13:58:16
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: MAR <M...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Aug 2010 12:42:12 +0200, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > właśnie sobie kalkuluję koszt przemeldowania i wychodzi mi straszna

    Nie napisałeś, jak daleko to przemeldowanie.
    Oraz czy w starym miejscu zameldowania zostanie ktoś kogo znasz.

    > kwota. Przerejestrowanie samochodów około 400zł.

    Samochód ma być zarejestrowany. Skoro jest, właściciel jest prawidłowy to
    nie musisz się bawić w zmianę adresu w DR. Tak, prawo tego wymaga, ale
    marna szansa, że ktoś to sprawdzi. Poza tym kary za to nie ma.

    > prawo jazdy,

    Prawo jazdy nie służy do ustalenia miejsca zameldowania. Jak nie zmienisz
    to nic Ci nie grozi.

    > Czy takie skubanie obywatela jest zgodne z prawem?

    Oczywiście.

    > zarejestrowane w Gliwicach powinno już jeździć na gliwickich blachach i
    > dopiero kolejne nowe bym zarejestrował w nowym miejscu. A nie tak
    > wszystko na raz w jeden miesiąc pół pensji.

    Dlatego też ludzie zmieniająca adresy zamieszkania i korespondencyjne, ale
    zameldowania tylko gdy nie mają wyjścia.

    --
    Mar.