  • Data: 2022-05-05 09:29:25
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > oczywiście owieczko, ale gdy ktoś używał przeciwwirusowych leków to mógł
    > mieć się z pyszna...

    Dziecko drogie... no to "mamy takie samo jak na inne przeziębienia i
    grypopodobne", czy nie mamy?

    Dlatego właśnie stosowano takie same lekarstwa objawowe jakie są
    stosowane przy grypobodobnych. Nie było żadnego zakazu ich stosowania.

    Napiszesz w końcu kto i kiedy wydał taki zakaz?

    Masz jakieś rozdwojenie jaźni?
    Najpierw piszesz, że był zakaz, a zdanie później piszesz, że "ale gdy
    ktoś używał przeciwwirusowych leków to mógł mieć się z pyszna".
    Pogubiłeś się w tych swoich antyszczepionkowych bredniach.

    > tia i jak się obecnie okazało ta amantadyna i tak była skuteczniejsza od
    > remdesviru i mniej toksyczna.

    Że co?
    Skąd ty takie brednie wyciągasz?
    Gdzie się okazało, że w ogóle amantadyna jest skuteczna?

    "ale gdy ktoś używał przeciwwirusowych leków to mógł mieć się z pyszna"
    Ręce opadają.

    a-prof-pyrc-mowi-o-tym-kiedy-wrocimy-do-normalnosci-
    wideo#

    > Czemu nie zrozumiałeś, ja zrozumiałem baranku, że Pyrć dostał kasę i
    > pi**dzieli rzeczy niestworzone.

    I znowu narobiłeś na szachownicę.

    Twierdzisz, że należy stosować leki na grypę przeciwko covidowi?
    Ja wiem, że szury cały czas bredzą, że covid, to zwykła grypa, ale to
    właśnie jest pierdolenie rzeczy niestworzonych.
    Dlaczego to robisz, skoro wiadomo, że covid to nie grypa?
    Po tak długim czasie, posiadając umiejętność czytania, jeszcze nie
    zdążyłeś się dowiedzieć, że covid to nie grypa?

    > Tuż przed, jak i na samym początku cyrku
    > mówił rzeczy o 180 stopni inne, no ale pewnie wtedy się nie znał, a
    > potem został oświecony.

    Bredzisz.
    Sprawdziłem co mówił jeszcze przed wynalezieniem szczepionki.
    Dlaczego ty nie sprawdziłeś i powtarzasz z premedytacją
    antyszczepionkowy przekaz szurów?
    Podaj przykład tych 180 stopni. Był antyszczepionkowym szurem, czy o co
    ci chodzi?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr