  • Data: 2022-05-06 01:01:40
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No to co to za lokdałn jak wszyscy do pracy łażą i się zarażają?

    Nikt poza zawodami krytycznymi nie chodził do pracy, ale byłeś łaskaw
    argumentować, że 70% może robić zdalnie. Może i może, ale to nie jest to
    czego chcą lokalni pracodawcy.

    > No więc jest konsensus, że szczepionka na wariant alfa działa na omicron
    > i jest to "standardowa procedura"czy nie? Bo odnoszę wrażenie, że
    > większość tych "naukowych konsensusów" jest mocno "domniemana".

    Nie mam pojęcia. Prasa donosi(ła), że działały, tyle że gorzej, a celowa
    na omikron jakby nie wyszła.

    Nb. z uwagą obserwuje co to się u mnie dzieje, bo po tych prawie 3ch
    latach ostrych restrykcji praktycznie znieśli wszystkie 25 kwietnia.
    Będzie niedługo widać co jest warte 92% wyszczepienia i to w warunkach,
    gdzie jak twierdzisz nic już praktycznie nie działa. Jak dotad wszystkie
    wskaźniki (hospitalizacja, tlen, oiom) stoją w miejsu.

    --
    Marcin