  • Data: 2022-05-05 07:31:12
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2022 o 23:13, Kviat napisał:

    > Objawowe baranie.
    > I nie było żadnego zakazu na takie leczenie.

    oczywiście owieczko, ale gdy ktoś używał przeciwwirusowych leków to mógł
    mieć się z pyszna...

    > Bo ludzie wpierdalali amantadynę jak cukierki, a co większy oszołom z
    > uprawnieniami do wypisywania recept im te recepty wystawiał.
    >
    > Podaj gdzie był zakaz leczenia objawowego i przestań pierdolić.

    tia i jak się obecnie okazało ta amantadyna i tak była skuteczniejsza od
    remdesviru i mniej toksyczna. Ale co tam popi**dole se, bo Pyrć tak mówił...

    a-prof-pyrc-mowi-o-tym-kiedy-wrocimy-do-normalnosci-
    wideo#

    > Którego fragmentu nie zrozumiałeś?

    Czemu nie zrozumiałeś, ja zrozumiałem baranku, że Pyrć dostał kasę i
    pi**dzieli rzeczy niestworzone. Tuż przed, jak i na samym początku cyrku
    mówił rzeczy o 180 stopni inne, no ale pewnie wtedy się nie znał, a
    potem został oświecony. Tak Pyrć w przeciwieństwie do Szusterowej i
    Fiałka, przynajmniej się zna, dlatego stara się unikać polemiki z tymi
    co się znają, bo wie, że nie ma racji (podobnie jak Horban), Tamte
    nieuki (jak ich nazywa dr Pieniążek) to okaz tych co "uwierzyli nauce"...

    --
    http://zrzeda.pl