  • Data: 2022-05-05 22:29:04
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem co o tym myśleć. Sporo ludzi, w tym niektórych lekarzy
    twierdzi, że Covid to oszustwo!

    Mojemu bratu (starszy ode mnie o 16 lat, czyli już stary (ale zawsze
    jary) człowiek) rozlał się wyrostek.
    Przyjechała do niego siostra (starsza ode mnie o 14 lat) i wezwała
    pogotowie. Ci ratownicy medyczni z automatu wmówili mu, że ma covida.
    Człowiek umiera na wyrostek, a tamci gadają, że to covid. Zabrali brata
    do szpitala na OIOM. Nikt nie mógł go odwiedzić i posłuchać tego co
    mówi, ale może był nieprzytomny. Można było tylko porozmawiać z lekarzem
    przez telefon. Powiedział, że były już 2 operacje, ale z bratem jest
    coraz gorzej. Ciort wie, czy w ogóle zrobili mu te operacje. Wkrótce
    brat umarł.

    --
    animka