  • Data: 2022-05-05 18:28:57
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 May 2022 16:03:07 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > po tym jakie ma objawy, o dokładne pytaj lekarzy - mi tłumaczył, że jest
    > wiele czynników, które obserwując może mieć sygnał, aby coś sprawdzić.

    Obserwujac czy pytajac o objawy ?

    > po tym co wiadomo o tych testach to raczej o niczym przydatnym,
    > podawałem np właśnie cykl wywiadów z drem Pieniążkiem, który zajmował
    > sie również testowaniem za pomocą PCR w sposób naukowy i mówił dlaczego
    > wyniki tych testów niczego w zasadzie nie mówią.

    No nie wiem ... korelacja objawow, zgonow i testow PCR chyba byla
    duza.
    Teraz byc moze juz mala ...

    > wynik testu przede wszystkim o niczym nie świadczy. Te testy są
    > bezużyteczne.

    Przeciez narzekales, ze leczyc nie wolno ... nie ma wyniku, to wolno.
    A test sie przyda, bedzie wiadomo w razie komplikacji, czy do
    statystyk.

    > o koronawirusach uczą medyków od co najmniej kilkudziesięciu lat.

    Moze i uczą ogolnie, ale tu masz bardzo specyficzną odmiane.
    Wiec na poczatku to byly same niewiadome.

    I tak ciekawe, jak sie Chinczykom udało wyizolowac tego wirusa.

    > nie zaskoczyło - zaskoczyła reakcja na "zagrożenie"

    Ktora reakcja?
    Wez chocby ten Diamond Princess - to chyba nie jest normalne,
    zeby w czasie rejsu umieralo 14 osob (z 3500)

    Choc po prawdzie to tam na statku chyba nikt nie umarl - jak sie stan
    pogorszal, to przewozili do szpitala, gdyby nie kwarantanna,
    to pewnie by sie rozjechali po rejsie, pare osob byloby potem ciezko
    chorych, z nieznanych przyczyn, a ze to jacys staruszkowie ... moze by
    nawet nikt z rejsem nie powiązał.

    I jakos nic nie pisza, ze testy PCR nic nie warte, tylko ze zgodnosc
    niewysoka.

    > znajomemu może, nieznajomemu - cóż zawsze jest ryzyko, aczkolwiek

    Ale jakie? Udzielil dobrej porady i zgodnej z wytycznymi NFZ/MZ - tzn
    ze na NFZ ich tak leczyc nie moze :-)

    > niektórzy starali się i tak wiedzę przekazać. Niestety część z nich
    > ciąganych jest po "sądach kapturowych" odbierających uprawnienia.

    No ba - patrz - my sobie analizujemy wyniki statystyk, a Kviatek to by
    nas chyba najchetniej do wiezienia wsadzil.

    U lekarzy to nie wiem czy nie bardziej skomplikowane - podawanie
    niesprawdzonych leków to jakby eksperymentowanie na pacjencie ... wiec
    naruszenie etyki. A remdisivir jak sam piszesz - toksyczny.

    Podwazanie szczepionek bez dowodow, gdy reszta srodowiska dba o
    wyszczepienie, tez podejrzane.

    J.