  • Data: 2022-05-05 16:07:25
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.05.2022 o 15:50, Kviat napisał:

    > Bredzisz.
    > Nie leczy covida.
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Budezonid
    >
    > "Wpływa objawowo na rozwój zapalenia nie działając na przyczynę."

    nie leczy covida, ale leczy covidowe powikłania, co wyraźnie napisałem,
    ale czytanie ze zrozumieniem jest czymś nieosiągalnym, przecież wyraźnie
    napisałem "znany ze swej skuteczności na późniejszym etapie" i jest
    obecnie stosowany w szpitalach przy powikłaniach covidowych. Ale jak
    zwykle wiesz lepiej, bo jakiś demagog, czy inny marnej jakości portalik
    napisał...

    --
    http://zrzeda.pl