  • Data: 2022-05-05 15:50:48
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a) wszelkie leki blokujące namnażanie się wirusów - jest ich co najmniej
    > kilka, amantadyna tez do nich należy.

    Bredzisz.
    https://www.medonet.pl/zdrowie,amantadyna---opis--dz
    ialanie--zastosowanie,artykul,1735468.html

    Amantadyna działa na jednego wirusa, konkretnego.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Amantadyna
    "Stosowana jako lek przeciwwirusowy w leczeniu i profilaktyce grypy typu
    A u dorosłych, zwłaszcza A2[3] (nie zwalcza wirusów grypy typu B)."
    "Wirusy szybko uzyskują oporność na ten lek"

    "Amantadyna była w latach 1996-2009 szeroko używana w profilaktyce i
    leczeniu wirusowej grypy typu A"

    Zgadnij dlaczego przestano ją stosować, pomimo tego, że przecież nie
    przestała działać.

    Bredzisz.
    Nie leczy covida.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Budezonid

    "Wpływa objawowo na rozwój zapalenia nie działając na przyczynę."

    > jest kilka innych
    > tańszych, równie skutecznych i mniej toksycznych

    Czyli jakich?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr