  • Data: 2022-04-28 18:26:47
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Ale samochódu czy paliwa?
    >
    > Paliwa.

    Nie ma - wolno zatankować tylko trzy razy:P Ale dlaczego paliwa - znam
    dwa nieszczepy i jadą bez paliwa? Dziwne te samochody:P

    > No na grypę. Ta sama klasa wirusów zdaje się? Dlaczego więc tak bardzo
    > pomstujesz na te kowidowe?

    Bo nikt mi nie próbuje mnie na siłę zaszczepić na grypę ani nie próbuje
    mi wmówić, że to jakaś super szczepionka. Przecież sam podawałeś i
    widzisz jak jest upośledzona na tle innych.

    > Trochę jest (vide mój inny post) ale co to ma do rzeczy, skoro inna
    > klasa wirusów?

    Nie ma - ta na ksztusieec ma kilka lat skuteczności >0 (ciężko określić
    ile ale zakładając że dopóki się kolor zmienia to coś jest to pięć.
    Świnka po 25 latach jeszcze jest fioletowawa. Więc nie - nie ma - jedyną
    szczepinką o tak zenującej długości jest ta na grupe.

    A i jeszcze jedno - nikt na razie nie wpadł na pomysł, żeby szczepić na
    grypę szczepionkami z poprzedniego sezonu - zapewne wiesz czemu:P

    > Te nie mają wady a mają taką właściwość bo nikt nic lepszego dotychczas
    > nie wymyślił.

    No dobra - ficzer jest taki że jest nieskuteczna:P Tylko czemu jak o tym
    powiedzieć to się fanboje zlatują i twierdzą, że jest skuteczna, skoro
    nie jest i to ficzer nie bug?

    > Tak samo nikt nie wymyślił efektywnych (przyczepność,
    > bezpieczeństwo) na warunki F1 opon, które byłyby trwałe.

    No i stworzono opony o trwałosci tych z F1 i osiągach nadlewek robionych
    w garażu w bangladeszu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!