  • Data: 2022-04-29 01:50:37
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-04-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie ma - wolno zatankować tylko trzy razy:P Ale dlaczego paliwa - znam
    > dwa nieszczepy i jadą bez paliwa? Dziwne te samochody:P

    Na razie mają z górki :)

    > Bo nikt mi nie próbuje mnie na siłę zaszczepić na grypę ani nie próbuje
    > mi wmówić, że to jakaś super szczepionka. Przecież sam podawałeś i
    > widzisz jak jest upośledzona na tle innych.

    Był taki plan, ale jak widzisz nikt już się nań nie upiera.

    > Nie ma - ta na ksztusieec ma kilka lat skuteczności >0 (ciężko określić
    > ile ale zakładając że dopóki się kolor zmienia to coś jest to pięć.
    > Świnka po 25 latach jeszcze jest fioletowawa. Więc nie - nie ma - jedyną
    > szczepinką o tak zenującej długości jest ta na grupe.
    >
    > A i jeszcze jedno - nikt na razie nie wpadł na pomysł, żeby szczepić na
    > grypę szczepionkami z poprzedniego sezonu - zapewne wiesz czemu:P

    Bo są skuteczne i na obecny sezon, a te na obecny sezon okazały się
    porównywalnie skuteczne na obecny wariant z tymi z poprzedniego sezonu.

    > No dobra - ficzer jest taki że jest nieskuteczna:P Tylko czemu jak o tym
    > powiedzieć to się fanboje zlatują i twierdzą, że jest skuteczna, skoro
    > nie jest i to ficzer nie bug?

    No bo nie jest nieskuteczna. Jest daleka od ideału. Zgaduję, że masz
    samochód? Uważasz, że jest popsuty bo musisz coś do niego wlewać więcej
    niż raz na 30 lat? Czy też jest to taka właściwość obecnej technologii?

    --
    Marcin