  • Data: 2022-04-29 07:56:31
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na razie mają z górki :)

    ;) ale jedziemy tą samą drogą:P

    > Był taki plan, ale jak widzisz nikt już się nań nie upiera.

    No jak nie, jak tak:P "Pisałeś już do tych naukowców że się mylą?"

    > Bo są skuteczne i na obecny sezon, a te na obecny sezon okazały się
    > porównywalnie skuteczne na obecny wariant z tymi z poprzedniego sezonu.

    A jednak z jakiegoś powodu uważamy że szczepienie się na covid
    szczepionka na 4 warianty wstecz jest dobrym pomysłem...

    > Uważasz, że jest popsuty bo musisz coś do niego wlewać więcej
    > niż raz na 30 lat?

    No właśnie u nas są jeszcze popularni tacy co uważają że jak trzeba litr
    oleju na 1000 km dolać to jest zupełnie sprawny, tylko trochę dymiz
    tyłu. No ale jedzie więc działa. Nawet producenci samochdów tak
    oficjalnie uważają- znaczy odrzucają reklamacje. Co ciekawe może
    oficjalnie zgodnie z instrukcją palić olej i przechodzić testy spalin:P

    > Czy też jest to taka właściwość obecnej technologii?

    To jest właściwość technologii robienia szczepionek na szybko mutujące
    wirusy a więc obecnie na grypę i kowid. Z tym że jak ktoś mówił, że
    będzie jak zeszczepionką na grypę to był szur. Nawet jak już padło, i
    powiedział, że to jak zeszczepionką na grypę to dalej był szur. No i
    szczepionką na grypę nikt nie próbuję nabić sobie "trwałej" odporności
    szczepiąc się co trzy miechy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!