  • Data: 2010-09-19 10:17:31
    Temat: Re: Kontrola UKS
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/18/2010 4:32 PM, leon wrote:

    > Jak najbardziej. Wystarczy wziasc jakiegolwiek pismo urzedowe i tam
    > widac, ze powoluja sie na konkretne paragrafy.
    > Wystarczy tez sobie wyobrazic sytuacje, gdy przy wyjsciu ze sklepu
    > blokuje mi droge babka i zada dajmy na to paragonu z kasy i dowodu
    > osobistego. Dasz?
    > Lepiej blokuja wejscia do hipermarketu i zaczynaja kazdego kontrolowac.

    Tylko wtedy kiedy przepisy tak nakazują.
    Zresztą nawet jak tego nie dopełni, to się możesz poskarżyć, ale z
    okazania dowodu, czy wykonania tego co ci każe cię nie zwalania.
    Zakładając, że ma prawo ci to kazać. Jeśli nie jesteś pewien, że nie ma
    prawa, to lepiej dla ciebie najpierw zrobić a potem się skarzyć niż
    odwrotnie.
    Jeśli chodzi o pisma, to zwykle jest to w KPA dlatego się powołują.

    > A potrafisz mi podac przepis, ktory mnie zobowiazuje do znajomosci
    > calego prawa?

    Konstytucja.
    Wyjątki, kiedy danego prawa, przepisu przestrzegać nie musisz są również
    w przepisach.l Innych wyjątków nie ma.