    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    <gkHBK.245189$MWc5.32471@fx06.ams1>
    <62d7778e$0$563$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 22 Jul 2022 02:19:12 GMT

    On 2022-07-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Kilku z tego co pamiętam? Dążysz do tego, że jak zabiję kogoś w kilka
    > osób to nie można skazać, bo nie wiadomo kto "zabił" ostatni? To nawet
    > nie to - po prostu biegli stwierdzili, że mimo duszenia i rażenia
    > paralizatorem niezgodnie z instrukcją obsługi śmieć nastąpiła z powodu
    > delirium excited - czyli po prostu "wizoł i umar".

    Hmm, interesujące: https://en.wikipedia.org/wiki/Excited_delirium
    Excited delirium is particularly associated with taser use. A 2017
    investigative report by Reuters found that excited delirium had been
    listed as a factor in autopsy reports, court records or other sources in
    at least 276 deaths that followed taser use since 2000.

    > Nie pewnie a napewno. Masz czarno na białym, że opinia jest robiona pod
    > stronę.

    No to trochę jak nazasadzie samej rozprawy sądowej. Każda ze stron stara
    się wyolbrzymiać co im pasuje i pomniejszać co nie. To może strony nie
    powiiny móc powoływać biegłych?

    --
    Marcin