  • Data: 2022-07-31 06:45:36
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-07-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ogólnie przekroczenie uprawnień. Dwa lata. Nic wspólnego ze
    > spowodowaniem śmierci - wzioł i umar.

    A czy do tego nie jest potrzebny jakiś wyraźniejszy związek
    pryczynowo-skutkowy? Normalnym następstwem użycia tasera nie jest jednak
    zrobienie, że wzioł i umar, ale wiadomo właśnie, że się zdarza. Pytanie,
    czy jakby zamiast tasera był go np. popchnął, a tamten poślizgnął się i
    walnął głową w parapet okna, to czy to też nie skończyło by się takim
    wyrokim. Też wiadomo, że się zdarza. Przy nieumyślnym spowodowaniu
    śmierci mamy na ogół niezachowanie wymaganej ostrożności.

    > De facto nie odpowiada. Trzeba udowodnić umyślność - no a on tylko
    > głupotę napisał.

    Nie może napisać głupoty, która wynika z braku wiedzy przedmiotowej.

    --
    Marcin