  • Data: 2008-04-21 13:40:19
    Temat: Re: Jak rozliczyć sięz pieniedzy z Ugody sądowej
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba zawrzeć ugodę przed sądem. Czyli trzeba pozwać pracodawcę, a
    > pracodawca powinien przy pierwszej czynności prawnej zaproponować
    > zawarcie ugody, na mocy której wypłaci on stosowne odszkodowanie. Nie
    > musi się to wiązać z koniecznością uznania przez pracodawcę dochodzonego
    > roszczenia.

    Sprawa już jest przed sądem, było pierwsze posiedzenie, sędzia dał czas na
    zawarcie ugody, i teraz problem w tym:
    1. czy taką ugodę ustalamy poza salą rozpraw a zawieramy przed sądem na kolejnym
    posiedzeniu
    2. czy też zawieramy poza sądem a ja muszę cofnąć powództwo
    3. czy zawarcie ugody jest równoznaczne z przyznaniem racji (częściowej choćby
    racji) zarzutom podnoszonym w pozwie np. wyplata za nadgodziny - jeśli wypłąci
    na podstawie ugody znaczy się że uznał że była praca w nadgodzinach ?