  • Data: 2008-04-22 07:12:32
    Temat: A jak zrobićz tej ugody ugodę sądową ?
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    Czyli, jak rozumiem kwotą jaką otrzymam jest kwotą netto ?

    A jak wygląda kwestia podatku dochodowego, czy pracodawca będzie musiał wystawić
    mi PIT za 2008 rok i podatek od tej kwoty zapłacę w 2009 ?

    Co jeszcze w takiej ugodzie powinno się znaleźć ?

    Przepraszam ale to dla mnie nowość, ugodę zawrzemy fizycznie poza sądem, jak
    zrobić aby była ona wpisana w protokół z posiedzenia sądu mam je w czwartek ?
    Czy można dziś ustalić treść ugody i podpisać ją jak również zawrzeć w niej że
    zostanie przedłożona przed sądem ?

    Czy zawarcie takiej ugody powoduje umorzenie postępowania, czy będę musiał
    cofnąć powództwo ?

    Jak wygląda kwestia odpłatności za postępowanie art 104 mówi że koszty się
    znoszą, czyli że ja nic nie zapłacę mimo że pracodawca ma adwokata ?