eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak potraktowac taka reklamacjeRe: Jak potraktowac taka reklamacje
  • Data: 2008-11-11 08:28:12
    Temat: Re: Jak potraktowac taka reklamacje
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 11.11.2008 Flo <f...@N...gazeta.pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski pisze:
    >
    >> Absolutnie nieprawda. Decyzja należy do konsumenta. Sprzedawca nie miał
    >> prawa dokonać tu naprawy.
    >
    > Z czego to wynika?

    Z wiadomej ustawy (art.8) i przepisów ogólnych KC. KUPUJCY może żądać
    naprawy bądź wymiany (w pierwszym podejsciu). Nigdzie nie jest napisane,
    że sprzedawca może sobie z tym żądaniem zrobić co uzna za stosowne. Jesli
    podniesie sprawę nadmiernosci kosztów, to też powinien je uzasadnić z czym
    konsument nie musi się zgodzić. Ewentualne działania bez zgody konsumenta
    podejmuje na własne ryzyko.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1