  • Data: 2021-01-25 21:42:30
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2021 o 19:06, Kviat pisze:

    > Może to był błąd, bo kierowca roweru nie jest opakowany w puszkę, nie ma
    > dodatkowych stref zgniotu absorbujących energię uderzenia, nie ma
    > airbagów i nie przelatuje przez miasto z prędkością ponad 100 km/h?
    >
    > Ja bym nie nazwał tego równouprawnieniem.

    Tyle, że dopuszczanie wyprzedzania z prawej strony, czy przyznanie
    pierwszeństwa w innych kontrowersyjnych miejscach strefy zgniotu nie
    poprawi.

    Moim zdaniem w czerwcu obowiąskowa separacja od poprzedzającego pojazdu
    spowoduje problem z idiotami, którzy będą się w tę przestrzeń wpychać.
    Obowiazek separacji od rowerzysty jest słuszny, tylko powinien
    obowiązywać obydwie strony i o to mi chodzi.

    --
    Robert Tomasik