  • Data: 2021-01-26 06:24:47
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nóż jest problemem bo fizycznie zadźgał jeszcze nie denata.

    Nóż nie ma świadomości i osobowiści prawnej - kulson tak. I tak kulson
    jest problemem. Nie znaczy to że ci wyżej nie są, ale roli kulsona nie
    można umniejszać.

    > Jak usprawiedliwiam? Publicznie pisząc, że mogę zrozumieć motywy? Gdzie
    > tu usprawiedliwienie? Też rozumiesz te motywy.

    Oczywiście, że usprawiedliwiasz. Piszesz, że ich rozumiesz, ich
    bezprawne zachowania nie są problememi i lepiej po prostu uciekać przed
    nimi we własnym kraju niż ich prowokować jakimiś protestami jak
    stawianie bałwanków.

    > To są technikalia. Jest bezwolnym wykonawcą poleceń? Jest. Czyli w tej
    > sytuacji jest młotkiem.

    OMG... Nie dogadamy się. Żołenierzom mafii też należy odpuścić, bo
    przecież to tylko narzędzia? Prokuratorom na telefon?

    > A czy ja mówię coś innego?

    To co w zasadzie chcesz powiedzieć?

    > Myślisz? Miejsc sporo się porobiło, dużo spółek jest, nie upchną?

    Jakiegoś krawężnika tylko za to że dał się nagrać? Chyba żartujesz.

    > Powinni wylecieć, ale kto na ich miejsce skoro nie chcesz dawać podwyżek? :)

    Już ci pisłałem. Skoro kulsony się szmacą, to znaczy że płacą im dobrze.
    Za gówniane pieniądze to by rzucił blachą i poszedł robić uczciwie.
    Dolicz emkę po 25 latach i okaże się że płacą im wręcz doskonale jak na
    takie kwalifikacje.

    --
    Shrek