  • Data: 2021-01-26 10:36:14
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Bo jakiś kulson.
    > No więc jak, powinny mu się ostro postawić i trafić na dołek?

    Nadal nie wiem gdzie u Ciebie leży granica tej "ostrości".
    W odpowiedzi wbiły tipsy kulsonowi w oczy? Podrapały go? Rzuciły się do
    nogawek i pogryzły mu łydki?

    Czy może ostre postawienie się, to powiedzieć mundurowemu, że nie ma
    racji i żeby sobie poszedł?

    Ja rozumiem, że dla kulsona już samo wejście w dyskusję z kulsonem, to
    ostre postawienie się. Pytam, gdzie ta granica leży u Ciebie.
    Czy zawsze i wszędzie, niezależnie od okoliczności, obywatel powinien
    stulić uszy, bo nie warto kopać się z koniem? Jeżeli nie zawsze, to
    kiedy warto, skoro nie z bałwankiem?

    Pozdrawiam
    Piotr