  • Data: 2021-01-26 01:31:33
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-01-25, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Oczywiście że kulson jest problemem, bo fizycznie broni tego
    > spierdolenia, którego sam jest istotnym elementem.

    Nóż jest problemem bo fizycznie zadźgał jeszcze nie denata.

    > Usprawiedliwiasz - nie popierasz ale rozumiesz...

    Jak usprawiedliwiam? Publicznie pisząc, że mogę zrozumieć motywy? Gdzie
    tu usprawiedliwienie? Też rozumiesz te motywy.

    > Pieprzenie kotka. Młotek nie ma świadomości - kulson tak. Młotek nie ma
    > osobowiści prawnej - kulson tak. Młotek nie ma matury. I tak dalej.
    > Zresztą powiedz kulsonowi, ze jest młotkiem to zobaczysz co ci odpowie;)

    To są technikalia. Jest bezwolnym wykonawcą poleceń? Jest. Czyli w tej
    sytuacji jest młotkiem.

    > Dopóki nie mają ograniczonej poczytalności to odpowiadają a swoje czyny,
    > jak nie mają to zdaje się nie powinni zostać dopuszczeni do służby.

    A czy ja mówię coś innego?

    > Aspirant kulson i sierżant sawera? Przypuszczam że wątpię.

    Myślisz? Miejsc sporo się porobiło, dużo spółek jest, nie upchną?

    > Pięć lat? Dlatego piszę, że co poniektórzy są zapewne zainteresowani
    > drugą kadencją pisu. Zresztą wiesz. Komendant się zmieni. Przyjdzie nowe
    > i może się okazać, że jakoś teraz ciężej awansować.

    Powinni wylecieć, ale kto na ich miejsce skoro nie chcesz dawać podwyżek? :)

    --
    Marcin