  • Data: 2021-01-26 11:46:16
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Jan 2021 16:17:27 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Do uprzywilejowanej grupy użytkowników drogi. Weź pod uwagę szereg
    > "dzikich" przejść na krajówkach chociażby. Samochody będą sie
    > zatrzymywały już na widok idącego chodnikiem pieszego.

    Co przerażającego jest w uprzywilejowaniu pieszego?
    W krajach na zachód od Odry i Nysy Łużyckiej i po drugiej stronie Bałtyku
    już dawno osiągnięto wyższy standard cywilizacyjny, do którego właśnie
    zmierzamy. Prawdę powiedziawszy, u mnie już dawno kierowcy przepuszczają
    pieszych na pasach, choć jeszcze na nich nie są, zgodnie z nowymi
    przepisami. Raz na kwartał trafi się jakiś dzban, który tego nie czyni;
    pewnie milicjant po służbie.

    Fragment o dzikich przejściach na krajówkach nie jest dla mnie zrozumiały;
    nie wiem także, w jakim trybie auta mają stawać, kiedy pieszy idzie
    chodnikiem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek