    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I znowu prokuratura szuka paragrafu
    Date: Wed, 26 Jun 2024 13:09:49 +0200

    On Wed, 26 Jun 2024 12:32:29 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie. Skończyłem na zuchach.

    To kto Was uczył chodzenia z mapą i busolą?

    > U mnie na zasięg 2 dniowego marszu masz w zasadzie wszystko.

    A Wrocław w najdłuższej osi ma 30km :-)

    > W górach ciężko się zgubić, o ile masz takie ogóle rozeznanie. Bo, ze
    > się gdzieś pomylisz na szlaku, to jest częste.

    A pomyłka propaguje, i potem jesteś gdzie indziej niż chciałeś :-)

    > Dokładnie.

    Tylko niekoniecznie da się szybko dojsc w miejsce docelowe :-)

    > Jakie schronisko młodzieżowe w górach?

    W Bieszczadach na pewno były, bo spałem.
    No ale tam sie góry i wioski przeplatają :-)

    > Przede wszystkim drogie. Na tyle drogie, że jak z rodzicami jeździliśmy
    > pod namiot, to się namiot wypożyczało.

    Drogie IMHO umiarkowanie - nie całkiem tanie, nie majątek.
    Jak ktoś miał w planach częste korzystanie, to mógł sobie kupic.
    Oczywiscie jak trafił w sklepie, bo dostępność - jak to w PRL.
    Bywały.
    Trzeba to nosić, bo samochód to juz faktycznie drogi. Trzeba gdzies
    trzymać. No i w ogóle po co ci namiot, skoro co roku przysługują ci
    "wczasy" w cywilizacji, pod dachem i z wyĹźywieniem :-)

    > W Tatrach masz Park Narodowy. Zresztą tatry są średnio fajne do
    > chodzenia. masa ludzi. Masa zakazów. Chyba, ze od strony słowackiej.

    A tam jaka masa ludzi :-)

    J.