  • Data: 2024-06-26 14:36:41
    Temat: Re: I znowu prokuratura szuka paragrafu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Jun 2024 13:47:50 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Biblioteki były już znane w moich czasach. Po za tym jeszcze były obozy
    > wojskowe LOK, ale to od 7-mej klasy podstawĂłwki.

    Czyli takie "inne harcerstwo" ... ale pisałeś, że wcześniej
    chodziliście po górach.

    > Kilometrami Nowego Sącza jakoś szczególnie ne pobijesz. Ale u nas w
    > granicach administracyjnych są lasy.

    U nas bodajze teĹź.
    NS powierzchnia 57km2, Wrocław 292, Warszawa 517.

    Ale zabłądzic można w drodze ze szkoły do domu, jak na osiedlu 20
    podobnych blokĂłw :-)

    > Tak wczoraj zamiast 4 kilometrów zrobiliśmy 11, ale było też fajno :-)

    > A gdzie Ci się spieszy?

    Czasem ciemno się robi, no ale tarpa mieliscie ze sobą, albo na pociąg
    trzeba zdążyc, albo grzmieć zaczyna ... albo rodzice w domu się
    denerwują ...

    > O ile wiem, to nie było. Były schroniska górskie PTTK. Były również
    > takie prywatne schroniska. Młodzieżowych akurat nie było. Chyba, że tego
    > nie rozróşniasz.

    Mogę nie odrózniac. Teraz wygląda to jakos tak
    https://www.twojebieszczady.net/schr_ptsm.php

    > Kawałek plandeki łatwiejszy do "zorganizowania".

    Bo niekoniecznie do kupienia w sklepie :-)

    Poza tym nie pamietam - wtedy były chyba raczej grube i cięzkie?

    > A jeśli jeszcze umiesz
    > sobie kółeczka sam zakłuć, to naprawdę tanim kosztem robisz tarp.

    Załóżmy, że nie bardzo umiesz, ale w końcu możesz się nauczyć.
    Tylko jeszcze te kółeczka trzeba "zorganizować".

    > Przede wszystkim namiot wymaga płaskiej powierzchni. Nie rozwiesisz na
    > sznurkach pod drzewami.

    Miedzy drzewami zazwyczaj płasko. Byle tylko miejsca starczyło.

    > Tam mało ludzi.

    Spędziłem tam kilka urlopów ładnych parę lat temu, to wcale tak mało
    nie było. A jakie kolejki np do kolejki na Łomnicę ..

    https://www.youtube.com/watch?v=ousyJRzDSls

    Nie jest to moĹźe ten poziom co droga na Morskie Oko (ale czy to
    zaliczamy do Tatr?) czy Giewont w szczycie sezonu, ale "mało" to bym
    nie nazwał :-)

    J.