  • Data: 2024-06-26 13:47:50
    Temat: Re: I znowu prokuratura szuka paragrafu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2024 o 13:09, J.F pisze:

    > To kto Was uczył chodzenia z mapą i busolą?

    Biblioteki były już znane w moich czasach. Po za tym jeszcze były obozy
    wojskowe LOK, ale to od 7-mej klasy podstawówki.

    > A Wrocław w najdłuższej osi ma 30km ?

    Kilometrami Nowego Sącza jakoś szczególnie ne pobijesz. Ale u nas w
    granicach administracyjnych są lasy.

    > A pomyłka propaguje, i potem jesteś gdzie indziej niż chciałeś ?

    Tak wczoraj zamiast 4 kilometrów zrobiliśmy 11, ale było też fajno :-)

    > Tylko niekoniecznie da się szybko dojsc w miejsce docelowe ?

    A gdzie Ci się spieszy?

    > W Bieszczadach na pewno były, bo spałem.
    > No ale tam sie góry i wioski przeplatają ?

    O ile wiem, to nie było. Były schroniska górskie PTTK. Były również
    takie prywatne schroniska. Młodzieżowych akurat nie było. Chyba, że tego
    nie rozróżniasz.

    > Drogie IMHO umiarkowanie - nie całkiem tanie, nie majątek.
    > Jak ktoś miał w planach częste korzystanie, to mógł sobie kupic.

    Kawałek plandeki łatwiejszy do "zorganizowania". A jeśli jeszcze umiesz
    sobie kółeczka sam zakłuć, to naprawdę tanim kosztem robisz tarp.

    > Oczywiscie jak trafił w sklepie, bo dostępność - jak to w PRL.
    > Bywały.
    > Trzeba to nosić, bo samochód to juz faktycznie drogi. Trzeba gdzies
    > trzymać. No i w ogóle po co ci namiot, skoro co roku przysługują ci
    > "wczasy" w cywilizacji, pod dachem i z wyżywieniem ?

    Przede wszystkim namiot wymaga płaskiej powierzchni. Nie rozwiesisz na
    sznurkach pod drzewami.

    > A tam jaka masa ludzi ?

    Tam mało ludzi.

    --