  • Data: 2024-06-26 13:28:38
    Temat: Re: I znowu prokuratura szuka paragrafu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2024 o 12:57, J.F pisze:
    > No ale wolno tak? :-)

    Nie i oni są zorganizowaną grupą przestępczą pozbawiającą wolności.

    > Zaskarzyc po koloniach o wypłatę nadgodzin :-)

    Ale ci opiekunowie muszą spać, jeść i w ogóle. To nie jest problem
    nadgodzin, a założenia z góry, że to zgodnie z przepisami działać nie
    może. Ale rodzice nad dziećmi opiekun też nie mogą sprawować 24/24
    godzin na dobę. Założenie jest z matematycznego punktu widzenia bez sensu.
    --
    (~) Robert Tomasik