  • Data: 2024-06-26 14:12:22
    Temat: Re: I znowu prokuratura szuka paragrafu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Jun 2024 13:59:31 +0200, PD wrote:

    > Wspomnienia z dzieciństwa :) U nas nie trzeba było z balkonu, wszystkie

    Kolega miał dom w budowie, więc swobodny dostęp do balkonu i kupę
    piasku poniżej :-)

    > bloki miały rusztowania do wykańczania z zewnątrz, a że w tych czasach
    > nikomu robota w ręce się nie paliła, to te rusztowania długo stały.
    > Podwędziliśmy parę rur i mocowań - zrobiło się bramki i haratało w gałę.

    No ale nie skakaliscie z rusztowania :-)

    Choć piłka nożna sport urazowy przecież :-)

    > I jeszcze na osiedlu budowali przedszkole, budowa była na etapie, że był
    > wykopany głęboki dół, w sam raz do wspinaczki ;)

    Jakby drzew nie było, albo rusztowań :-)

    Ta, czasem widzę jak na drodze cos kopią, sciany wykopu zabezpieczone
    ... a na cmentarzu wykop bez zadnego BHP ...

    J.