  • Data: 2021-02-16 13:56:22
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam wrażenie, że te parady nie wynikały z chęci bycia zauważonymi, a z
    > potrzeby wykrzyczenia, uwolnienia z siebie tej nagromadzonej i
    > tłamszonej przez tyle lat potrzeby pokazania własnej tożsamości.

    Ale grupowej, nie indywidualnej. Nie zdziwiłbym się gdyby niejeden z
    tych gejów na co dzień się z tym nie afiszował. Być może zmierzch tych
    parad wynika z upowszechnienia się kamer i tego jak łatwo zostać
    bohaterem youtuba.

    > To musi
    > być bardzo trudne ukrywać się przez większość swojego zycia, w obawie,
    > że się zaczną z ciebie nabijać lub odsuną na jakiś margines.

    No musi. A teraz już zostali zauważeni, mniej więcej zaakceptowani i już
    się specjalnie nie kryją. IMHO bez wejścia "na pełnej kurwie" dalej by
    się musieli kryć.

    --
    Shrek