  • Data: 2021-02-16 18:41:43
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:602bf9fb$0$552$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.02.2021 o 17:45, J.F. pisze:

    >Nieoficjalnie sobie wojnę zrobili?

    Wojne nieoficjalnie, bo przeciez nie wypowiedzieli :-)

    A nawet jesli oficjalnie, bo w koncu wojsko nas najechalo, a nie
    zielone ludziki ... to czy to bylo karalne w 1939 ?
    Tymczasem wielu tam skazano za wywolanie wojny.

    wiki podpowiada
    https://en.wikipedia.org/wiki/Kellogg%E2%80%93Briand
    _Pact

    Tylko ... kary tam nie ma. Ani chyba zakazu jako takiego.
    A poza tym - przeciez probowali pokojowo.

    >U nich może i nie wolno było, ale w gg?

    >O widzisz. Ale oni nie uznawali. I co?

    Ale podpisali i nie wypowiedzieli.
    To ZSRR nie podpisal.

    >No przysługuje. Ale nie wyłącza to odpowiedzialności funkcjonariusza.

    Hm ... jak za bardzo nie narozrabia, to IMO - wylacza.
    Tzn nikt go nie oskarzy i nie skaze, jesli w koncu sad orzeknie
    inaczej.

    Szczegolnie, jesli proces trwal dlugo, bo nikt nie wiedzial, jakie te
    przepisy tak naprawde są :-)

    >Inna sprawa, że w sądach administracyjnych takie odwołanie to trochę
    >jak z odwołaniem się od wyroku śmierci po fakcie.

    Zaraz - jedne decyzje maja wykonywalnosc natychmiastowa, a inne nie.

    A jak uchyla natychmiastowa, to urzad placi odsetki lub odszkodowanie
    stosowne :-)

    >Tu mnie masz:P Btw szeregowy kulson też ma uprawnienia do kierowania
    >ruchem, czy tylko drogówka? Pytam raz że z ciekawości dwa, że nie
    >każdyu komendant jest z drogówki;)

    Wedle ustawy - po prostu policjant.
    A czy tam szkolenie odbyl, i czy potrafi ... no zaraz - komendant
    kazal :-)

    Ale uprawnienia to moze w innej ustawie opisane, gdzie juz polecenia
    policjanta nie maja wyzszosci :-)

    J.