  • Data: 2021-02-16 20:02:18
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:602c0ef2$0$518$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.02.2021 o 18:41, J.F. pisze:

    >Ale im wypowiedzieli, więc formalnie byli w stanie wojny:P

    Dopiero po paru dniach.
    Poza tym to nie ich wina, ze im wojne wypowiedziano :-)

    _Pact

    >No przecież piszę, że czasami niby nie ma paragrafu a jednak nawet
    >nie przestępstwo a zbrodnia.

    No ale jakas tam umowa jest, przez Niemcy podpisana ...

    >My mamy konstytucję podpisaną, i parę traktatów - więc rozporządenia
    >(a o tym rozmawiamy) nie mogą (a raczej nie powinny) być z nimi
    >sprzeczne.

    No - wiec ich umowy obowiazywaly.
    Wiec jakas tam podstawa byla ... tylko chyba kiepska.

    >Zazwyczaj pozywa się skarb państwa... Ale funkcjonariusz odpowiada -
    >choćby za przekroczenie uprawnień.

    Teoretycznie. W praktyce to nie.

    Chyba ze ... jak juz wygrasz, to maly donosik, ze narazil SP na straty

    >Te o zamknięciu czy administracyjne lokaty na 30k mają...

    Wplacisz, albo nie wplacisz, wtedy oni do komornika ... wiec taka
    sobie wykonywalnosc.

    >Placi albo i nie. Po to kombinują ze stanem nadzwyczajnym bez stanu
    >nadzwyczajnego, żeby nie płacić.

    Ale jak sobie grzywne pobiora, a sad stwierdzi, ze sie nie nalezala -
    to z odsetkami.

    >Zapewne jest rozporządzenie albo ustawa wykonawcza:P Obstawiam, że
    >kulsone tak po prostu to może cię zatrzymać.

    >Dalej mają wyższość. Tylko nie wolno mu ich wydawać:P Więc możesz
    >mieć rację, że wina szefa:P

    Ale jak w innej ustawie, to moze byc i kulsona wina, ze wykonal :-)

    J.