    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hacking...
    Date: Mon, 18 Feb 2013 12:47:14 +0100
    <5120c338$1@news.home.net.pl> <kfqhl8$qnk$1@node2.news.atman.pl>
    <5120d6ce$1@news.home.net.pl> <kfqmbd$85r$1@node1.news.atman.pl>
    <5120e1ff$1@news.home.net.pl> <kfr89s$h8d$1@node2.news.atman.pl>
    <51212759$1@news.home.net.pl> <kfr9ef$s7s$1@node1.news.atman.pl>
    <51212b76$1@news.home.net.pl> <kfrav3$to4$1@node1.news.atman.pl>
    <512131c0$1@news.home.net.pl> <kfrcdp$vbb$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@n...home.net.pl> <kfrdku$u3$1@node1.news.atman.pl>
    <51213c9e$1@news.home.net.pl> <kfreh4$nqk$1@node2.news.atman.pl>
    <51213eef$1@news.home.net.pl> <kfrf5d$ofc$1@node2.news.atman.pl>
    <51214113$1@news.home.net.pl> <kfrgfl$pp9$1@node2.news.atman.pl>
    <512146be$1@news.home.net.pl> <kfrhqb$r8a$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@n...home.net.pl> <kfrkfh$tjl$1@node2.news.atman.pl>
    <5121d5dc$1@news.home.net.pl> <kfssij$es3$1@node1.news.atman.pl>
    <5121f5fb$1@news.home.net.pl> <kfsu74$gj0$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik Mr. Misio napisał:
    > Sytuacja więc wygląda tak - byłem w parku i tam mnie AL pobił. Ponieważ
    > uważał mnie za pedofila, który się do niego dobiera. Dlaczego uważa mnie
    > za pedofila, skoro on sam jest osobą dorosłą to nie wiem, ale jeśli
    > głosi to publicznie to dodatkowo ma u mnie na pieńku cywilnie za
    > pomówienie. Czyli mamy pobicie i pomówienie.
    >
    > Wiec nie układa sie miedzy nami miło. Interweniowała Policja, i AL
    > będzie miał kłopoty. Zabezpieczony monitoring z parku pokazuje, jak AL
    > zachowuje sie agresywnie, a jego towarzysze biernie przyglądają sie gdy
    > mnie bije.

> [...]

    niniejszym oswiadczam, ze cała dyskusja ma charakter hipotetyczny, nie
    zaistniały opisywane wydarzenia, dyskusja ma charakter edukacyjny, a ja
    sam nie nosze urazy, iz zostałem w opisywanych wydarzeniach przyrównany
    do pedofila (którym nie jestem), i ze nie zostałem pobity przez zadnego
    z dyskutantów (i mam nadzieje, ze nie zostane pobity takze w przyszłości).