  • Data: 2013-02-18 12:45:31
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ostatnie ostrzeżenie: albo oficjalnie zapiszesz pod swoją konfabulacją
    > standardowy powieściowy "disclaimer", albo jutro składam na ciebie
    > skargę z art. 212 par. 2 KK. A ponieważ jesteś anonimowy - będzie to
    > objęte z urzędu przez prokuratora.

    O rany :) Przeciez to grupa dyskusyjna i dotyczy hipotetycznej sytuacji
    i rozwazan jej towarzyszacych. Ale dobrze - niniejszym oswiadczam, ze
    cała dyskusja ma charakter hipotetyczny, nie zaistniały opisywane
    wydarzenia, dyskusja ma charakter edukacyjny, a ja sam nie nosze urazy,
    iz zostałem w opisywanych wydarzeniach przyrównany do pedofila (którym
    nie jestem), i ze nie zostałem pobity przez zadnego z dyskutantów (i mam
    nadzieje, ze nie zostane pobity takze w przyszłości).