  • Data: 2013-02-18 15:30:20
    Temat: Re: Hacking...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Feb 2013, Mr. Misio wrote:

    > Wiec jesli "pozyczajacy" nie posiada odpowiednich dokuemntow samochodu, to
    > nawet gdyby pozyczył samochod za zgodą lub ze wzgledu na zwyczaje - popelnia
    > wykroczenie.

    Gdzieś juś o tym wspomniałem, ale ku pamięci, z naciskiem: to
    wykroczenie *nie* ma się nijak do faktu popełnienia innego
    wykroczenia przez siebie lub przez drugą stronę.
    Może implikować ewentualnie inną, kolejną odpowiedzialność,
    tak wykroczeniową/karną jak i cywilną.
    Klasyka to wypadek samochodowy, przy którym obie strony
    złamały jakieś przepisy - ale to od relacji tych przepisów
    do siebie będzie zależało, czy i która strona w bonusie
    zostanie uznana winną spowodowania wypadku (w szczególności,
    wykroczenia drugiej strony, w rodzaju braku gaśnicy, mogą
    być bez znaczenia dla spowodowania wypadku :))

    > Do siadanie na ławce nie są potrzeben zadne dodatkowe papiery ;)

    Prawda :)
    Ale nawet jakby były, nijak miałoby się to do sprawy
    "zawłaszczenia" dobra materialnego.

    > ...chyba że, ustawi hasło blokujące właściciela :)

    Oczywiście, to byłaby "inegencja we władztwo", nawet jakby
    go nie zablokował, a "tylko" utrudnił rekonfigurację :)

    pzdr, Gotfryd