eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja czy niezgodność - co lepiej? › Re: Gwarancja czy niezgodność - co lepiej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja czy niezgodność - co lepiej?
    Date: Fri, 30 Jul 2010 17:56:08 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <i2usmq$noj$1@news.onet.pl>
    References: <2q34c88zfix7$.b37j7ah1qrvd.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs35560.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1280505370 24339 91.94.10.254 (30 Jul 2010 15:56:10 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Jul 2010 15:56:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <2q34c88zfix7$.b37j7ah1qrvd.dlg@40tude.net>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100730-0, 2010-07-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:648046
    [ ukryj nagłówki ]

    scream pisze:
    > Zakupiłem u operatora telefon komórkowy wraz z aktywacją, niestety okazał
    > się on totalnym bublem. Z powodu licznych wad zamierzam go reklamować -
    > powstaje pytanie - czy lepiej skorzystać z gwarancji producenta, czy z
    > niezgodności towaru z umową? Głównie obawiam się tego, że niektórych
    > przypadłości po prostu nie uda się usunąć w serwisie, lub serwis się ich
    > nie dopatrzy - i co wtedy? Po ilu naprawach przysługuje mi nowy aparat, ew.
    > czy w razie nieusunięcia przez serwis usterek istnieje jakakolwiek prawna
    > możliwość częściowego odstąpienia od umowy z operatorem, tzn. wymiana
    > telefonu na inny model?

    Panuje przesąd, że niezgodność jest lepszą formą reklamacji dla
    klienta, zwłaszcza że sprzedawca może się na niej "wyłożyć", np. nie
    odpowiadając w ciągu 14 dni. Ponadto w ramach niezgodności możesz po
    prostu żądać wymiany telefonu, podczas gdy w przypadku gwarancji w grę
    będzie wchodziła prawdopodobnie tylko naprawa.


    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1