eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja czy niezgodność - co lepiej? › Re: Gwarancja czy niezgodność - co lepiej?
  • Data: 2010-07-30 15:56:08
    Temat: Re: Gwarancja czy niezgodność - co lepiej?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    scream pisze:
    > Zakupiłem u operatora telefon komórkowy wraz z aktywacją, niestety okazał
    > się on totalnym bublem. Z powodu licznych wad zamierzam go reklamować -
    > powstaje pytanie - czy lepiej skorzystać z gwarancji producenta, czy z
    > niezgodności towaru z umową? Głównie obawiam się tego, że niektórych
    > przypadłości po prostu nie uda się usunąć w serwisie, lub serwis się ich
    > nie dopatrzy - i co wtedy? Po ilu naprawach przysługuje mi nowy aparat, ew.
    > czy w razie nieusunięcia przez serwis usterek istnieje jakakolwiek prawna
    > możliwość częściowego odstąpienia od umowy z operatorem, tzn. wymiana
    > telefonu na inny model?

    Panuje przesąd, że niezgodność jest lepszą formą reklamacji dla
    klienta, zwłaszcza że sprzedawca może się na niej "wyłożyć", np. nie
    odpowiadając w ciągu 14 dni. Ponadto w ramach niezgodności możesz po
    prostu żądać wymiany telefonu, podczas gdy w przypadku gwarancji w grę
    będzie wchodziła prawdopodobnie tylko naprawa.


    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1